Nézze meg, milyen magasak a mi Kedvezményeink >>.
Termékeink, főként lámpáink sajátos jellegükből adódóan kizárólag futárszolgáltatással szállítjuk ki. Fontos számunkra, hogy minden termék hibátlan állapotban érkezzen meg vásárlóinkhoz, ezért különösen nagy hangsúlyt fektetünk a csomagolási folyamatra és biztosítjuk, hogy megfelelően védve legyenek a szállítás során bekövetkező esetleges sérülésektől.
Cégünk teljes mértékben elkötelezett a vásárlói elégedettség biztosításában. Ezért, ha a mi gondoskodásunk ellenére a termék sérülést szenved a szállítás során, készek vagyunk azonnal megfelelő intézkedéseket tenni a probléma megoldása érdekében. Nem kérjük a csomag ellenőrzését a futárnál, hogy megkönnyítsük a sérülés jelentési folyamatát.
A vásárlónak 2 nap áll rendelkezésére a szállítás utáni bármilyen kár vagy rendelési probléma bejelentésére. Egy ilyen bejelentést követően két lehetőség közül választhat:
Célunk a teljes vásárlói elégedettség biztosítása és a szállítás során keletkezett terméksérülésekkel kapcsolatos problémák gyors megoldása.
A sérülési esetek bejelentése a itt elérhető űrlap segítségével történik.